Monday 23 June 2014

Sujud syukur ku di pagi hari

Assalamualaikum..
 
Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..
 
Sujud syukur me pagi ni..
 
Pagi2 lagi dah dapat panggilan dari Bos dari JB..
 
"E***, akak rasa doa awak masa umrah hari tu dah dimakbulkan..akak nak pindahkan awak ke HSA,JB lagi 2 3 minggu.."
 
"Ya Allah kak..betul ke ni?? terima kasih kak" (dah start mengalir air mata)
 
"Betul..patutnya giliran awak yg ke tiga, tapi yg dari Muar tolak,sbb husband dia yg pndah masuk Muar..yg dari Kluang pun tolak,sbb nak tunggu post kosong kat Masai.."
 
"Syukur sangat2 kak..terima kasih" (masa ni mmg dah menangis laaa...)
 
Bos sambung dalam wassap 
 
"semua ni kerja Allah,akak hanya perantara shj"
 
Subhanallah...Alhamdulillah..impian me sejak 3 tahun lepas bakal termakbul tak lama lagi..menangis2 telefon Encik Abah..bukan main gembira dia..syukur sangat Ya Allah..kemudian buat sujud syukur..Allah mendengar doa me..
 
InsyaAllah me akan berpindah tempat kerja ke Hospital Sultanah Aminah,JB dalam masa 2 3 minggu lagi..no more PJJ..tapi di HSA nanti pasti busy dgn pesakit..masih ada masa lagikah untuk menulis di sini.....
 
Dan.....insyaAllah,me akan sambung treatment di HSA..senang,dah dekat..tak perlu ambil cuti dah..minta pelepasan keluar sekejap je..
 
Alhamdulillah...perancangan Allah sangat cantik..

4 comments:

  1. Salam Umi, alhamdulillah.. akak tumpang gembira. Moga bertambah kasih syg antara korg berdua dan diberi rezki anak di dunia ini :)

    ReplyDelete
  2. Salam Umi, tahniah.. actually noly pun baru hari ni bos sain permohonan tukar dengan 'bersetuju tanpa pengganti'... He5. Moga impian kita untuk hidup sebumbung dengan suami akan jadi kenyataan...

    ReplyDelete
  3. me, erin paham mcm mana rasanya berjauhan dengan suami. masa erin mula2 kawin dulu pon setahun lebih jugak la kami berjauhan. KL- Labuan. berjumpa pon 2 kali aje sebulan. masa dpt tahu hubby dpt transfer, mmg sgt2 happy. apatah lagi dpt tinggal sebumbung. ;)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah......
    semoga semuanya berjalan lancar

    ReplyDelete