Wednesday, 21 May 2014

InsyaAllah

Assalamualaikum..

Alhamdulillah hari ni cd3..cycle lepas sampai cd45.. 

Dalam entri yg lepas,me dalam dilema...sbb period tak mari2..lepas solat maghrib n isyak,me buat solat hajat,minta sungguh2 Allah dtgkan period me, izinkan me buat ibadat umrah dalam keadaan suci nanti..mungkin juga berkat doa ikhlas rakan2 lain..lepas isyak tu period pun muncul...perasaan masa tu mcm nak mengangis..syukur sgt..Allah dgr doa me...Alhamdulillah..

Jadi,insyaAllah me,Encik Abah dan keluarga akan berangkat ke Tanah Suci Mekah 28hb Mei ni..seminggu lagi..rasa berdebar2..semoga Allah izinkan kami sampai ke sana, izinkan kami beribadat di sana..permudahkan perjalanan kami..kawan2 tolong doakan ye..insyaAllah me akan doakan kawan2 juga, semoga kita sama2 merasa nikmat mengandung,melahirkan dan menjadi seorang ibu...insyaAllah..

4 comments:

  1. Alhamdulillah... semoga Allah terus permudahkan urusan umrah me...Amin...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah semoga selamat mengerjakan umrah.bersangka pada Allah...inshaaAllah kita semua akan mjadi org yg lebih baik...ameen :) take care

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah Me..igt kebergantungan msti selalu pd Allah..sabar n kuatkn hati..betulkn nawaitu..bwa lah apa2 losyen, ubat ke apa yg perlu utk sbrg kmngkinan nnti ya.

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah, semoga selamat berangkat, beribadah dan kembali.. doakan kami semua juga ye. Hehe

    ReplyDelete